Tom på fantasi.

Wihu internet går som galant igen, värsta glada jag, jippi! Idag har jag hunnit med att gymma, plugga, fika med Carro och att jobba. Man kan kalla det en effektiv dag. Bara därför har jag inget att skriva, verkligen inget...

Fikan med Carro gick ut på att äta sallad och prata bilkörning, var grymt sen till henne också bara för att Emelie och jag upptäckte att vi hade inlämning och seminarium på en ekonomiuppgift till imorgon, den blev klar efter mycket effektivt jobb ock det var skönt att slippa göra den nu ikväll efter jobbet. Var ju ute i LITE god tid i alla fall.

Eftersom fantasin är slut så langar jag en bild på min söta vän Anton Lange, hahahaha!

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0