Vilken jobb'ig' helg.

Jobb jobb jobb, massor med jobb. Skulle egentligen bara jobbat idag denna vecka men det slutade med 5, inte mig emot. Jobbade hela helgen, fredag, lördag och söndag, inget party för mig med andra ord. Inte heller någon blogg, shit asså, höhö. Har inte heller mått helt bra och trodde jag skulle bli sjuk men nu är det bättre, lucky me.

Efter jobbet i fredags så drog jag direkt till Malin där alla mina bejbs väntade, det blev en mysig tjejkväll med mycket tjejsnack och dumheter. Lite planering inför sommaren och lösningar av problem av lite olika slag. Ni är bäst tjejer, helt fucking underbara!

Igår kväll blev det lugnt, jag mådde verkligen inte pra och gick på värktabletter, inget vidare. Låg hemma och såg på film, körslaget och åt godis. Soft kväll.

Nästa helg blir det inga lugna puckar!

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0