Bästa helgen på länge!

Oj vad kul jag har haft under denna långhelg, den har varit perfekt. I torsdags kväll kom Linnea till mig och det var verkligen länge sen jag träffade henne, flera hundra må¨nader känns det som men det är väl kanske och överdriva. Vad vet jag. Det blev massor av prat och urdåliga filmer, kan vara de sämsta filmer jag sett i hela mitt liv och det var tur att jag hade Linnea som kunde spetsa till dem lite.

I fredags var jag med Eve och Johline. Det var en bra kväll, Peppe och Fille kom från Vånga och gav oss lite umgänge ett tag och så var vi en sväng och kollade in Thinas nya lägenhet. Oj vad fin den var, vit och rosa så söt och gulligt. Bara så ni vet så är pingis väldigt kul, till och med utan pingisbord! Eve och jag delade sedan Johlines säng med henne, hej ryggont, låg intryckt i väggen hela natten. Tack brudar! Hohhah, bra kväll, citerar Eve; AJ MENSVÄRK!!

Gårdagen, kvällen, natten var ju inte heller så dålig. Nej inte alls faktiskt! Johline och jag for ut till Skärblacka där det var minneskonsert för Bob Marley, vilken stämning, vilket väder och vilken blandning av folk! Solens strålar strålade som aldrig förr och det var helt klart det första riktiga "sommardagen". Vi satt på ett berg och stekte innan vi gled omkring med Peppe, Fille och Johlins andra barndomskompisar. Hur trevligt som hellst, gu va roligt det är är att träffa nytt folk. Träffade min idol Sky som har världens sämsta humor, han är min tuffing! Slutade med att Johline och jag sov hemma hos Peppe.





Nu är jag hemma, lyssnar sönder "Cooler than me - Mike Posner" som är min nya favoritlåt och försöker plugga vilket inte går så bra. Det är väl så när man inte sovit på hela helgen.. Lev med det!

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0