Det blir dundermys ikväll.



Soft skoldag helt klart, eller skoldag och skoldag. Pluggade internationell ekonomi hela förmiddagen, låg ute på altanen och passade på att sola samtidigt, hjälp vad solen tar bra just nu! Åt mat, ringde lite samtal och åkte in i skolan för att skriva prov. Det var min jobbiga skoldag...

På vägen hem åkte jag förbi jobbet för att prata med chefen, hahahahahha, finns inte mycket att säga där. Eller det gör väl det egentligen men ah jag låser munnen med dubbla lås tills jag vet mer.

Nu sitter jag här, har precis pratat med min lilla Eve i telefonen, just nu sitter jag med Fiia i örat och babblar samtidigt som vi båda försöker få tag i Carro som inte svarar. Vi ska grilla och mysa vid sjön ikväll, visst låter det underbart?

PUSSPUSSPUSSPUSS!

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0