Kvällspromenad med Mathias!

Sängen lockar väldigt mycket och jag tror det är dags att dejta kudden. Tävlade idag, det gick inte bra men det gick inte dåligt heller, matt häst som gjorde vad han skulle... Slutade på en 6e placering av 14 starter, inte okej men i alla fall inte på nedre halvan!

Kvällen har spenderats med mina systrar, ett tag i alla fall, Wipeout stog på listan tills Mathias insåg att han var uttråkad och drog med mig ut på en promenad. Zelma var lycklig, hon trippade glatt på brevid oss medans vi pratade om allt och inget, det var en del tokiga tankar fullt av fantasier så vi hade det trevligt. Jag kommer somna gott nu efter en 1 timme och 20 minuter lång pomenix!

Imorgon är det tandläkaren och friidrott som gäller, inte tagg.! I och för sig kommer det bli spännande hos tandläkaren, dom ska göra om i munnen helt, ytterligare en renovering haha. Slipning mellan framtänderna bland annat, vadå nervös?

Bilder från igår lägger jag upp på bloggen imorgon, nu ska jag sova!

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0