På stranden med Tomas Ledin.

Är det någon som kan ge mig sommarkänslor och få mig på bra humör så är det Tomas Ledin. Jag är galen, galen i dig! Jag sjunger med, kan varenda ord och jag känner mig som ett barn igen. Jag tänker tillbaka på sommrarna som liten, alla lekar, sandslott och magplask. Vilken underbar tid!

Jag minns när jag red en ko, hur jag skrattade över att få bottennapp, när jag fick sand mellan tårna och grät över uppskrapade knän. Jag skulle alltid vara först ner i vattnet, jag lekte häst hela dagarna och hatade att sola, varför ligga stilla när man kan springa?

Jag minns när jag var liten och dansade till en sjungande Tomas Ledin. Sommaren är kort, låt oss då njuta av varenda sekund! Snart är det sommar igen!





Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: stina andersson

Ja det var riktigt synd om henne :(

2010-05-31 @ 21:26:26
URL: http://stinalinneaaa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Min goa lilla unge!!! <3<3<3

2010-05-31 @ 23:23:58

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0