Totally amazing!



Tralalallala för att jag har världens finaste häst, så det så! Träningen för Linda gick awesome idag trots min förkylning och jag känner mig faktiskt bättre nu, mycket bättre. Men i alla fall träningen, jag vet inte vart jag ska börja eller sluta.. Det var i alla fall grymt varmt, äcklig fuktig värme, åskvärme och enligt min syster hela 24 grater trots mörka moln och ingen blå himmel. Men varför klaga?

Tränade på att få mer variation i Faxen och jag tyckte verkligen vi lyckades, hjälp! Lindas kommentar var; " FAN VILKEN PONNY!" vilket var roligt att höra, väldigt roligt, min lilla plutt. Jag satt och skrattade uppe på hästryggen och det kändes som jag flög, totally amazing. Efter trekvart hade jag en skapligt svettig häst och Faxen hade en skapligt svettig ryttare, mys. Faxen var till och med svettig på rumpan och kanske jag också, haha! Nae men underbart i alla fall, känns tipptopp inför tävlingen på Hageby i helgen, en regional LA:1.

Nu ska jag svulla Donken, man lever bara en gång...


Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0