Så jävla kul!

Är tillbaka på skolan från halkan. Vi var där i 3 timmar men jag hade gärna stannat kvar lite till, helvete vad kul det var. Specielt när jag fick beröm för hur jag körde och redde ut saker. Bästa mig. Nu är jag ett steg närmare körkortet och nu är det inte långt kvar till uppkörningen wiiiihiii!

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: evelina

Svar: Jag vet inte om jag hinner älskling! Inte imorgon iallafall. Jag har ju gym&friskvårds prov på fredag, sen ska jag ut och äta med henrik och hans familj på kvällen, så måste leta present efter jag har pluggat. Hans mamma fyller år nämligen.. Sen åker jag till Stockholm på fredag. Men måndag!? LOVE YOU, min bästa vän.

2010-09-15 @ 21:16:33
URL: http://evelinadahls.blogg.se/

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0