Tar till hårdhandskarna.

Mamma har rätt i jag har gått upp i vikt över sommaren, jag ser det själv. Varje gång jag kollar mig i spegeln. Varje gång jag kollar ner på min kropp. Varje gång jag tar på mig kläder som förut varit förstora. Det är dags att ta till hårdhandskarna, jag ska inte längre må dåligt över hur jag ser ut på grund av att jag väger mer än förut.

Jag ska klara det här, soppa i två veckor, sallad i två veckor efter det, och så vidare. Jag ska gå ner i vikt, stanna där, träna och bli fit. Bli snygg.

Tar upp det på bloggen för att peppa mig själv, jag får inte misslyckas. Jag vill absolut inte höra någon säga att jag är smal för det är jag inte, det är ingen som kan övertyga mig. Ett ord kan inte ändra på hur jag ser ut, tyvärr. Men snart, snart är jag mig själv igen. Inte smalare än jag någonsin varit, bara som jag var förut.

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0