Svenska är som Engelska fast oförståligt..

Jag har det toppen, kvallen idag kandes som en riktig Spanienkvall; fuktig och varm :P Dock ar jag ju inte i Spanien, men erkann jag gamforde det bra och tydligt!

Jag vaknade av mig sjalv imorse (som jag aven gjort de andra morgnarna fast jag da vaknat tidigare och somnat om), det gick inte idag hur jag an vande och vred. 15 minuter senare kom aven Kelly och hangde på mig, inte var jag förvanad.... Vi gick och at frukost, kladde pa oss och akte ivag till en simhall dar Kelly och Anton skulle ha sina simlektioner.

Regnet oste ner, wow mitt forsta usa regn! Haha. Det var i och for sig inget bra, for nar vi kom fram till bassangen sa borjade askan att mullra och Antons simlektion blev inställd "/ Vi drog da till Donken dar vi kopte glass och lat barnen leka lite innan vi for tillbaka till Kellys simlektion eftersom det da slutat att regna och mullra.

Ikväll sa foljde jag med Chrille (barnens pappa och min mammas kusin) och Anton till hans fotbollstraning som startade idag. Aw de var sa söta!! När vi satt dar och kollade sa kom det fram en tjej och fragade vilket sprak det var vi pratade, hon sa: - "Det lät precis som Engelska bara det att jag inte förstod ett ord av vad ni sa. Det va som Engelska fast oförståligt". Garv garv garv svarade vi då x) Pa vagen hem korde vi forbi "Bella Monica" en itailensk resturang dar vi at mycket god mat och sallad :) Yummy!

Nu ska jag och kolla pa Friend med Linn, vi bada älskart!!

Kiss / Rebecca
Raleigh, North Carolina, USA

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: Maria

Okej. :) Talar barnen svenska med familjen?

2009-07-14 @ 13:21:36
URL: http://various.blogg.se/

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0