Skiten blev till pengar.

Det har varit en valdigt bra dag idag, turen har varit pa helt min sida! Nar jag vaknat, atit frukost och barnen blivit fardiga sa akte vi till "Shelly Lake". Dar hittade jag, Linn och Anton ett jatte mysigt stalle nar Kelly var pa sin camp igar. Det var ett jatte gulligt vattenfall, eller snarare en vattentrappa for att forklara stallet battre. Vi traskade runt dar, kollade pa fiskar och letade efter fina stenar. Idag var det mycket mera vatten an igar och efter 30 minuter lag hela Anton i och badade, sa det blev dags att aka hem och fa honom torr.

Hemma fixades mat av masterkockarna sjalva, det blev bacon och makaroner vilket ar otroligt svart att gora!! Barnen mumsade glatt i sig, klockan gick och vid halv 2 satt vi i bilen pa vag till Kellys camp. Medans hon var dar akte vi till Raleighs "Museum of History", dar kolldes pirater, svard och stora kanoner! nar vi trottnat pa det sa gick vi over gatan till nasta museum. Dar fanns Dinosaurier och riktig sklett, det va faktiskt riktigt haftigt!! Stora som in i jag vet inte vad, eller som 3 elefanter pa varandra om det kan vara intressant, ni fattar hur SJUKT stora de var da i alla fall. Vi kollade aven in ormar, grodor och fiskar, aven faglar och ett o annat kryp.

Klockan blev tid att aka for att hamta Kelly, alltsa halv 5 och efter det var det raka vagen hem. Linn och jag at medans barnen lekte ute med grannarna Ethan and Olivia. Vi packade sedan in oss i bilen och for ivag mot Christer och Brendas kontor, dar splittrades gruppen. Barnen gick till Chrille och vi tva kvarstaende akte med Brenda. Vi akte ivag till ett klatterhus dar vi traffade Erika, Brendas kompis. Vi klattrade, blev omma i armarna, insag att det ar jobbigt, valdigt tankekravande, kul och en valdigt bra sak att gora om man skulle vara riktigt arg.

Nar vi var klara dar var det dags for uttligare en splittring. Linn och jag akte till "Best Buy" for 4e gangen och 2a gangen for att lamna tillbaka nagot. Den har gangen var det min ny inkopta iPod som inte fungerade!!! Gaah jag var sa arg, 2 av 2 saker jag kopt dar har inte gatt att starta. Den har gangen hade jag i alla fall tur att fa en snall kille, sa jag fick tillbaka alla mina pengar! Lyckliga jag! Den har skiten har gjort mig rik igen ;)

Vi akte sedan vidare till "Target" affaren som jag inte kommer att klara mig utan i Sverige! Dar koptes flygplansgodis till hemresan. Hjalp, borjar fa resfeber nu! Det ska bli underbart att komma hem till familjen igen, bara fa krama om dem, tank er den underbara kanslan!

Nu ska jag borja packa, det ska bli spannande...

Kiss / Rebecca
Raleigh, North Carolina, USA

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0