Talk about nothing.

Sitter och pluggar Svenska B - epoker i min rosa och mysiga morgonrock.. Är trött som jag vet inte vad eftersom elskåpet som ligger på andra sidan väggen till mitt rum tickade hela natten så jag inte kunde sova. Klockan 1 gav jag upp och tog mig ut i soffan där jag somnade med min hund liggandes på golvet bredvid, överlycklig över att få sällskap under natten.

Igår var det Julklappskväll på jobbet vilket var svin kul, massa folk och därmed många att hjälpa, full rulle om jag säger så. Vi i personalen var mycket snälla och trevliga, mer än vanligt då vi laddat upp med pepparkakor. Jag älskar pepparkakor!

Nu ska jag byta om och sminka mig för att dra mig till skolan, Emelie och jag ska styra upp det sista innan luciafirandet på fredag. Ni anar inte viken show vi kommer dra till med!

PUSS

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0