Dunder och brak!

Pa vagen hem nu ikvall sa blixtrade det, ja alltsa inga vanliga blixtar utan amerikanska!! De ar mycket varre an andra, de lyser upp hela himlen och molnen far markliga former. Blixtarna kom hela tiden, overallt, plotsligt och hur som. Men det at absolut en sak jag vill skryta om!! Jag har sett varldens storsta, langsta och mest langvariga blixt nagonsin :O Alltsa det var helt sjukt, HELA himlen var full med streck overallt, at alla hall och kanter, till hoger och vanster. Jag har aldrig sett nagot liknande i hela mitt liv, inte ens pa kort eller TV! Ja, jag ar allvarlig. Tror det har ar nagot man maste uppleva för att fatta och det har jag och Linn varit med om. Snacka om att fa adrenalinkick och hoppa runt i bilen som om man fatt 10 icapasar med godis!!!!!! AWSOME!

Amerikanerna ska alltid vara varst!
Inte ens regn kravdes...
>:(

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: Mormor B

Tur att inte jag var där, som är så himla åskrädd!

Så kul att läsa om allt Du gör.Du har tur som får tillbringa en så stor del av lovet i stora USA! Visst är det något visst?! Kul att Du trivs så fint. Hälsa Chrille och Brenda så mycket från mig.Och även Kelly och Anton så klart.Vi känner oss så ensamma på Printzvägen eftersom Din familj är i Värmland och Fredriks familj är i Sundsvall. Nej, jag bara skojade. Vi tycker att det är så roligt att alla har så mycket kul att göra under semestern.

Och Rikard är ju i Dubai!!! Man kan väl inte säga annat än att familjerna Brobeck/Tjäder är ena riktiga globetrotters....!

Nästa vecka återförenas vi i Lilla Vik. Det skall bli kul!

Puss från mig till Dig!

2009-07-18 @ 22:34:23

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0