Torsdagen den 30 juli.

Idag vaknade jag, japp ni horde ratt och jag at frukost. Dagen borjade valdigt konstigt som i hor... Staderskan holl pa i huset och jag tog en skon dusch, Anton var pa art-campen och Kelly stadade.

Innan lunch borjade vi att forbreda maten, det var dags for hemmagjorda kottbullar! Vi pepprade, saltade, kryddade, rullade, stekte, "ugnade", stekte igen och at. Linn for ivag och hamtade anton och jag gjorde klart allt tills de kom hem. Det blev grymt gott, kanske lite torra men annars kan jag bara kalla mig kock.

Vi akte sedan till poolen, det blev en del solande och lite bad... Ja tills regnet, blixtarna och askan kom! Vi akte da hem och gjorde ingenting. Idag akte Chrille till Las Vegas det lyckobarnet, men dock ar det inte for att njuta utan for att jobba.. Kvallen kom och vi gjorde pannkakor med sylt och gradde, nyttig gradde! Jag blev ackligt matt och anton och jag krop ner i soffan. Linn akte for att spela fotboll, Kelly var hos grannen och Brenda var pa mote och middag. jag och buskillen var alltsa ensamma, tills Kelly kom hem saklart :) Da satte hon sig bara bredvid och vi fortsatte att kolla tills Linn kom hem.

Jag busade lite med barnen, sen blev de nattade och jag laste godnattsaga for Anton. Valdigt nyttigt satt att trana engelska pa faktiskt! Sedan satte sig jag och Linn ner i soffan for att kolla pa "Bert". Hahaha sjukt program.

Min syrra ar fundersam over hur jag ska fa plats med moppen i resvaskan, jag ar ocksa ratt orolig over hur jag ska fa ner hennes paket.. Men hade det varit en moppe sa hade jag varit lugn! Haha, grattis igen!

Kiss / Rebecca
Raleigh, North Carolina, USA

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: Gossip Girl Sweden

Hej! gillar du Gossip Girl? :)

Då tycker jag att du ska besöka min GG-sajt som är den STÖRSTA du kan hitta på webben som är på svenska.

Min sajt innehåller ett bildgalleri med över 1400 bilder, forum, chatt, fakta om alla avsnitt samt vilken musik som spelas i varje avsnitt och mycket mycket mer!

Självklart har jag dagliga uppdateringar med skvaller och nyheter.

http://gossipgirl-sweden.webs.com/

2009-07-31 @ 14:39:10
URL: http://www.gossipgirl-sweden.webs.com
Postat av: Matilda

sv: haha, sjukt gott!



jomen visst :)

2009-07-31 @ 14:59:26
URL: http://matildaahs.webblogg.se/
Postat av: steph

jag har lagt till dig nu :D hoppas att allt är bra med dig?

2009-07-31 @ 16:29:47
URL: http://stephaniebell.blogg.se/
Postat av: JULIA'S D60

sv: Tack hehe! :)

Händer idag? :) ♥

2009-07-31 @ 17:12:32
URL: http://nikons.blogg.se/

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0