Inga fler ursäkter.



Dagarna bara flyger iväg och snart börjar skolan igen. Vill inte ens tänka på det samtidigt som jag faktiskt ser fram emot det en aning.. Höstvädret har börjat hitta hit, gillar det inte alls utan trivs bättre i 30 grader och sol. Jag gillar att klaga på att man är varm samtidigt som man egentligen inte lider ett skit. Dock är det perfekt ridväder nu, det är skönt, slippa svettas ihjäl när man rider, det blir roligare. Men nu har jag ingen undanflykt till att inte sätta på mig löpardojjorna och ta med hunden ut på e springtur för det är också perfekt springväder, damn! Okej jag behöver det, skulle behöva röra på mig såååå mycket mer än vad jag gör och det är dags nu. Hmm, jag som en gång i tiden var en sån där sportfåne som älskade idrotten i skolan, spelade innebandy och var grymt snabb. Inte nu längre. Dags för förändring, jag ska börja med Yoga, det ska tydligen vara väldigt bra.. Sen ska jag inte längre komma på ursäkter till att inte springa, 3 gånger i veckan, hej och hå.

Inga fler ursäkter, mer motivation och sen ska jag inte klaga.

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0