Inte min dag idag.

Måste hitta inspiration, jag har mycket att berätta om egentligen men jag gör det bara inte. Varför? Jag har 1000-tals bilder att visa, massor att berätta men vart ska jag börja, vart ska jag sluta, vad ska jag skita i, vad ska jag välja.. Blir inget nu, den här dagen har inte varit bra, en tävling jag sett fram emot kom vi inte ens iväg till. Vi hann inte ens lasta, det slutar med att jag sitter i backen vid bäcken upp till hagen med floder som forsar ut från ögonen, gråt med andra ord, två hagstaket som ligger i tusen delar överallt och en häst som är allt annat än lugn. Inte okej alls. Satans häst.. Tur att han aldrig gjort så här förut och att han var snäll efter någon timme igen. Låter inte bra alls, det var inte bra alls, åh vad jag var arg och besviken. Jag som längtat. Turen var inte på min sida idag men man kan väl inte begära att den alltid ska vara det heller. Tydligen.

Berättar lite kort och gott om förra helgen och den här helgen imorgon, jag måste sova. Imorgon börjar skolan på riktigt igen och vi går enligt schemat. Dags för plugg igen, roooligt!

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Skulle bara vilja tipsa dig om min tävling jag har just nu där du kan vinna ett par awesome high heels som är designade utav josefin crafoord värda 1799 kr! Vore jättekul om du var med! Kika gärna in tävlingen här:



http://vadfanskajagheta.se/2010/august/tavling-vinn-skor-varda-1799kr.html

2010-08-23 @ 10:28:15
URL: http://vadfanskajagheta.se

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0