SKÄNNINGE!

Vi passade på med ännu en utflykt, jag gillar utflykter och idag for vi iväg till Skänninge för där var det marknad, en j*vligt stor marknad. Det var när jag satt och läste morgontidningen som jag fick upp ett uppslag om att det var marknad i skänninge. Jag var där för 2 år sedan med Elin så jag tyckte det var dagt igen. Jag drog med mig hela familjen + Eve. Det var mysigt. Jag övningskörde dit och hem vilket gick bra, inga krockar och heller inga chockar. Vi klarade oss undan helt. Köpte inget speciellt mer än godis, åååh jag och Eve som har godislöfte hahaha! Duktiga oss.

När vi släppt av Eve hemma hos sig på hemvägen så åkte vi förbi Coop och köpte hårfärg till mig och syster + en massa bra hårvårdsprodukter som värmeskydd och silkesdroppas osv. Våra nya löshår kom nämligen imorse med posten och jag kan inte säga annat än att det var behövligt för oss båda. Dock är båda väldigt länga så jag ska klippa till dem, ska även klippa syrrans hår lite i topparna. Det blir nog bra till slut.. Fräscha i håret blir vi nu i alla fall.

Nu ikväll så har jag tagit en promenad med hunden och jag träffade även Martin en stund, blev en hel del prat om mest ingenting. Trevligt i alla fall. Har även sett på Solsidan, så den serien är väl tänkt att ta sig igenom under den närmsta tidens tråktimmar. När nu det kan tänkas bli med alla planer och inbokningar..

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0