Skolan börjar imorgon, liksom mitt nya liv.

Depp, depp, ja depp det är precis vad jag är just nu. Allt snurrar i skallen. Skolan börjar imorgon och jag är redan trött på det, redan skoltrött och viljan att totalt bara skita i allt finns där hela tiden. Men jag ska lyckas, jag ska bli bättre igen, jag ska ta mig igenom det här. Nu är det bara 1½ år kvar..

Jag ska bli en helt ny människa, imorgon börjar mitt nya liv, med nya vanor och possitiva tankar. Jag ska träna varje dag, äta mindre och nyttigt, bli smal och bli nöjd med mig själv. Nu kommer allt bli bättre, snart, jag ska bli den där glada Rebecca..

Jag orkar inte hålla allt inom mig, vill bara skrika rakt ut men jag håller andan istället. Tack Carro och Emelie för att ni finns, utan er hade jag gått och blivit förtidspensionär<3

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0