Stockholm here I come!

Den här veckan har gått så fort, Kelly, min syssling från USA kom i måndags och sen dess har vi gjort allt annat än att vila.. Hon fick rida för första gången i måndags, i tisdags var jag barnvakt och i onsdags hände desto mer. Kelly red igen och efter det drog vi till smultronstället i Söderköping, blev glass och slusskikande. På vägen hem blev jag avsläppt i Eneby hos Johline men vi drog direkt till S.Tolveth där, vi också träffade Staffan, H.Venske och Jonny. Hade en toppenkväll med mycket skratt och galna upptåg, alla ska vara glada som får hämga med "Team Tolv Tjädrar" = Tolveth + Tjäder. Haha humor. Blev sedan ett nattdopp i Lillsjön innan det var dags att dejta kudden.

Nu åkte precis världens bästa Tilda hem, vi har tjattrat, tjattrat, tjattrat och kollat på film. Skön kväll. Nu ska jag sova, klockan ringer 05.00 imorgon bitti eftersom jag måste hinna packa och så innan jag blir upphämtad kl.07.00 av Eve och hennes familj. Det blir en resa utt till huvudstaden, vi ska nämligen hämta nyckeln till deras nyköpta hus på Värmdö, så spännande! Sen får vi se vad som händer, kommer nog hem på söndag så vi hinner nog med en del mys. Jag är så glad som får följa med!

Ha det bäst!

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

God natt hoppas du sover gott :) <3

2010-07-23 @ 01:09:13
URL: http://vadfanskajagheta.se

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0