Oxelösund - Jogersö




Bilder från gårdagens stek på stranden... Mmmmmm så härligt det var, hihi. Övningsskörde både dit och hem vilket tog 45 min enkel resa och det gick bra, snart är jag redo! På kvällen blev det shopping med brudarna + Mattias inför Peace&Love, gissa om man blev taggad av att gå där i affären och fundera över vad man behöver och inte. IMORGON ÅKER VI!

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hej :) Jag är med i en fototävling med sommarbilder som jag sjukt gärna skulle vilja vinna där första pris är en systemkamera.

Så därför vore det helt sjukt snällt om du kunde slösa 5 sekunder på att lägga en liten röst på min bild.

Du hittar den här : http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=2145



Tack så jättemycket på förhand och förlåt för reklamen åså, men man kan rösta en gång per dag och vill så gärna vinna

kram Alexandra

2010-06-30 @ 04:53:46
URL: http://vadfanskajagheta.se

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0