Lyckorus och en ny ögonbrynspenna.



Vaknade alldeles för tidigt imorse, allt för att åka på möte och irritera mig på en massa struntprat. Jag kommer vinna det här, det är inte jag som valt att göra det så stort, det är ni. Hahahahha nu jävlar! Åkte sedan till skolan direkt, med en arg mamma som chaufför och en galen pappa i telefonen, dom är ju bara för bäst!

Satte mig sedan på skolan för att nervösa ner mig i spanska redovisningen jag hade 12.30 idag. Men jag var faktiskt lugnt, åt spagetti och köttfärssås i skolan, MUMS, och sedan kom nervositeten krypande och pang så var jag het frånvarande tills allt var över. "Jag kommer att sätta ett VG i slutbetyg" Herregud, ville bara kasta mig över bordet och krama om min kära spanskalärare.

Med massor av lyckorus i kroppen gick jag in till stan för att köpa en ny ögonbrynspenna då jag lyckats slarva bort den förra. Men det blev en ny och jag blev upphämtad av pappa. Sen har det varit plugg men jag är sååå trött, bra och roliga helger medför inte någon energukick precis...

Nu ska jag fortsätta med pluggeriet, JAG VILL HA SOMMARLOV NUUUU!

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: julia

när får du sommarlov? :)

2010-06-01 @ 17:49:01
URL: http://jamp.blogg.se/

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0