Dålig dag.

Det här har inte varit min dag, inte i huvudet i alla fall. Känner mig helt borta och väck faktiskt. Trött men ändå pigg. Fråga mig inte hur det går till, det är i alla fall inte som det ska.. Skolan, sånglektion, fikat på stan med Emma, Emelie och Carro, övningskört med pappa, vart hos veterinären med Zelma. Så mycket har jag ändå hunnit med, även fast jag hade behövt plugga mer än vad jag gjort.

Fick även reda på att jag ska sjunga på Luciakröningen här i Norrköping i vinter. Den hålls tillsammans med Danmark och i år år det 50 års jubileum så det ska tydligen bli något stort. Tror det blir både fint och vackert, jag tycker i alla fall att det ska bli riktigt kul.

Nu sängen!!!

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: Tova

Nu har jag en dagens blogg tävling. Gå gärna in och var med:D

2010-09-23 @ 07:37:40
URL: http://tovabackman.blogg.se/

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0