En höjdarhelg!

Jag har haft en otrolig helg, helt underbar och så perfekt som den bara kan bli.

I fredags kom vi till Stockholm vid lunchtiden, vi gick på stan och den blev en hel del shopping. Åt en god lunch och klockan 18 åkte vi till hotellet. Men gissa vad som mötte oss där? Jo hela TV4 bodde på samma hotell som vi, Clariton hotell på Söder. Peter Jide, Agneta Sjödin, Lets Dance-dansarna, nyhetspratarna, Ernst, Anders Birging och massa massa fler som jag inte kan namnen på haha. Åt mat på hotellets resturan och sedan drog jag ut på en pub med min morbror och marius bror, syster och deras respektive. Vi hade riktigt kul!





I lördags blev det Gröna Lund, åh vad jag älskar att åka karuseller och få panik precis innan man far iväg, vilken känsla. Åkte hem ganska tidigt och mötte då upp Malin på stan, vi åkte till hotellet fixade oss lite och sen drog vi till Joar som flyttat till Stockholm. Där bvar även Vänskä, MackeJuve, Brönnert och hela bunten + lite nollåttor. Men det blev inte så sent för de skulle ut och jag gick då tillbaka till hotellet, var tvungen att vara utvilad inför dopet dagen efter.



Idag, söndag, var det alltså dop för Hannah Christina som jag nu är gudmor till. Vi var i Norska Sjömanskyrkan och jag tog mig mod och sjöng faktiskt. Det gick ganska bra faktiskt, eller bra för att vara debuten med riktig publik. Men hjälp vad jag skakade och var nervös. Åkte sedan till ett lusthus uppe på ett berg med världens utsikt, man såg hela Stockholm!!




Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0