Jag bara glider fram.



Hade körlektion halv 8 idag och det gick bra, regnade i början men helt plötsligt var himlen klarblå och solen fick mina ögon att kisa. Satte mig sedan för att plugga teori där jag blev inlåst, helt seriöst alltså. Min körlärare frågade om jag skulle sitta kvar och han sa att han låste, där satt jag och kom inte ut, ingen kom heller in eftersom jag inte kunde låsa upp. Tur som så kom Birgitta, receptionisten, precis när Emelie kom utanför och vi skulle gå till skolan. Nu har jag basgrupp, konstigt att det alltid slutar med prat om fester, åldersgränser och alkohol.. Vilken klass.

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0