Jag gillar torsdagar.




Förutom att mina fötter just nu är blå av kyla så har det här varit en riktigt bra dag. Gick i skolan till lunch, hade körlektion och sen drog jag till stan med Emelie och Emma, checkade läget i butikerna och så drog Emma. Istället joinade Carro oss och vi satte oss på Waynes för att mysa och mys blev det med Latte och Chai-the.

Vid halv fem gick jag till körskolan, sista teorilektionenen, det var skönt att ha det klart! Snart snart snart har jag mitt efterlängtade körkort. Tog sedan bussen till Jennie där även Anti, Maria och Vickan var, det var trevligt. Blev lite tjatter, tv-tittande och hårfärgning.

Nu har jag packat allt inför Stockholm imorgon, tåget går halv 10 och jag längtar, älskar att vada i huvudstaden! Malin ringde precis och berättade att hon ska upp till Stockholm på lördag och ville ses på kvällen för att springa runt på bargatorna. Kanske spyga in på någon klubb eller uteservering, det har vi ju klarat av förut..

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej ville bara meddela till dig eftersom jag följer dig på bloglovin att nu är jag tillbaka efter en liten bloggpaus! Hoppas du haft en bra helg :) SÅ hoppas du börjar kika in min blogg igen hihi:D Kram :)

2010-09-03 @ 01:43:03
URL: http://vadfanskajagheta.se

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0