Love my bag UF.

Sitter på pappas jobb, Eber, och har det gött. Snart ska jag hem och troligtvis blir det veterinären med Zelma ikväll, inte kul.. Stackars plutthund!

Idag har jag varit i skolan, började klockan 8 med geografi idag igen, sedan blev det Företagsekonomi B och Engelska C. Slutade 12.15 men stannade kvar ett tag för att fixa lite pluggeri med mera. Och vet ni? Från och med idag kan jag kalla mig VD på riktigt, vårat företag är registrerat! Så jävla coolt, det här kommer bli så sjukt otroligt mega bra. Jag ser fram emot det kommande året, det gör jag faktiskt.

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0