Asiatisk mat och god sushi.

Testade sushi for forsta gangen idag.. Jag, Linn och Fransisca akte till en asiatisk resturang for att mysa o ha det bra, sushin var toppen och jag gillade det riktigt mycket! Att ata med pinnar ar helt min grej, satt dar lika begavad som en 80 ar gammal kines.. OM inte battre!

Efter akte vi hem till Fransisca och jag fargade hennes har, det blev riktigt bra maste jag fa saga! Dock var det ju inte heller forsta gangen :P Vi hade det trevligt och det ska bli trist att aka hem nu nar man lart kanna sa gulliga manniskor har. Tur att jag har folk hemma i Sverige att antligen fa komma hem till. Det kanns sa konstigt att jag snart ar hemma igen, jag har ju vant mig vid usa och deras konstiga idéer nu ;)

Kiss / Rebecca
Raleigh, North Carolina, USA

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: mamma

Nu har vi precis kommit hem från en härlig dag vid havet. Mycket sol, bad och röda kinder!

Vi ses snart! Längtar!

Kiss

2009-08-06 @ 17:22:43

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0