Det ser lovande ut.

Nu ar nastan allt fardigpackat. Det enda jag har kvar ar det jag ska anvanda imorgon och det jag ska ha pa mig nar jag flyger. Den lilla vaskan ar proppfull, dock ska jag trycka ner skorna jag anvander imorgon i den ocksa. Testvagningen visar 13 kilo sa nema problema for den. Den stora vaskan finns det faktiskt lite plats kvar i, forstar inte hur jag lyckats packa sa bra eftersom det ser mindre ut nu an nar jag kom, aven fast det ar mer... Testvagningen pa den visar 14 kilo, det blir en lugn somn inatt!

Kan uppdatera om att flugjaveln fortfarande haller pa och gor mig tokig. Inte en paus pa dessa timmar! Bbbzzzzzzz. Inte nog med det sa ar den onsynlig ocksa eller bara javligt snabb, tur for den, grrr!!

Valdigt mycket dags att sova, klockan ar halv 2.. Oh herregud va fort tiden rinner ivag ibland.

Kiss / Rebecca
Raleigh, North Carolina, USA

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: Maria

Ha en bra flygresa tillbaks till Sverige! :)

2009-08-07 @ 11:34:25
URL: http://various.blogg.se/

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0