Sista shoppingturen i usa.

Det blev poolen pa formiddagen idag. Himlen var klarbla och solen bara stekte, liksom jag! Dock blev det inte under nagon langre tid da vi var tvugna att ata middag innan Kelly skulle ivag pa sin dagsaktivitet. Nar vi skjutsat henne sa akte vi andra och handlade, det var lite saker till barnens skola.

Nar vi kom hem lekte Anton och jag, vi lag i soffan och laste en bok och vi malade med kritor. Vi spelade aven lite datorspel och sedan kom Kelly hem. Det hande inte sa mycket under dagen.. Till kvallsmat blev det pizza vilket var mycket gott.
Efter maten gar jag in i mitt rum for att hamta lite saker, da ratt som det ar kommer tva busungar inspringande med kuddar i hogsta hugg. KUDDKRIG!

Jag far till slut med mig sakerna och Linn och jag styrke bilen mot "Best Buy" och varuhuset "Crab Tree". Allt som koptes var planerat, allt billigare an i Sverige. Sminket sjuk skillnad!
- iPod nano 4gen 16g
- smink till mamma - i.d bareminerals
- minerapuder till mig - i.d bareminerals
- lappglans - i.d bareminerals
- kort som ska skickas

Kiss / Rebecca
Raleigh, North Carolina, USA

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0