Snart ska jag hem.

Snart ska jag ut och prova mina vingar, ja pa lordag flyger jag hem till kalla Sverige igen och landar pa sondag morgon. Jag langtar inte, inte alls!! Jag trivs i varmen, nar man kan ga utan troja dygnet runt, nar det ar for varmt pa dagarna sa man bara vill ga naken, regnet som kommer en gang om dagen utan att varmen gar och gommer sig, jag gillar att ligga vid poolen, att simma och upptacka hur fri man ar i vattnet, jag gillar hur arliga amerikanarna ar, hur de kan komma fram och saga att man har grymma klader, att man helt enkelt ser bra ut. Sadant hander inte i Sverige.. I Sverige ar vi egoistiska, vi bryr oss inte om andra, man ser bara sig sjalv... Hur ofta har ni fatt en kommentar pa stan? Inte 3-5 ganger per shoppingtur som jag fatt har va? Nej juste!! Battring Svenskar, nu kommer jag hem och forandrar era vanor, jag ska ge komplimanger sa det heter duga!

Jag ska hem och frysa, hemma ar det varmt, hela 25 grader. Har ar det varmt, hela 35 grader. Jag vet inte om jag kommer overleva, det ar ju nastan som att komma tillbaka till istiden!

Jag vet inte hur jag ska fa plats med allt i mina 2 resvaskor. Jag tror det gar med lite vald, maybe. Jag ar faktiskt lite sur, varfor ar allt sa mycket billigare har an i Sverige? Skulle jag vara miljonar i Sverige och flytta till USA sa skulle jag helt plotsligt bli miljardar, i alla fall om man tanker pa vad mycket mer jag skulle fa ut for pengarna! Jag har kopt 4 mascaror for samma pris som 1 i Sverige, 2 foundations for samma pris som 1. DET AR ORATTVIST!

Snart min kara familj och vanner, snart ar jag hemma! Er langtar jag till<3

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: mamma

Lycka till med klättringen!

2009-08-07 @ 00:40:13
Postat av: mamma

Fast idag Rebecca har vi + 30 grader så det finns hopp om att du kommer att överleva istiden. och värmen ska hålla i sig!

PUSS

2009-08-07 @ 15:36:06

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0