The last day in america.

Vi borjade gardagen vid poolen, det blev sol, bad och lite mera solande i solen. Jag forsokte ta vara pa mina sista amerikanska solstralar och lilla Kelly skulle gora detsamma, hon skulle bli brun precis som jag! Hon drog ner badrakten under armhalarna, "jag ska gora som dig" sa hon och kollade pa mig igen, "varfor tar du inte av dig bikinin" fragade hon da.

Nar vi kommit hem blev det mat, tiden tickade och vi akte for att lamna Kelly pa sin camp. Pa hemvagen blev aven jag avlamnad, da vid shoppingcentret. Dar besoktes affarer som "Victoria's secret", "Forever 21" och "Sephora", detta inhandlades:
- t-shirt
- t-shirt till Lovisa (syrran)
- smink till mamma i.d bare minerals
- smink till mig i.d bare minerals
- bikini
- solglasogon

Linn hamtade upp mig efter 1 timme och 45 minuter, bestamd tid och plats, vi akt da till mataffaren med Anton och handlade mat till kvallen. Nar vi kom hem stadades det i koket, vi borjade fixa maten och tillslut stod dar ett buffebord innehallande; kyckling, majs, melon, jordgubbar, kiwi, gurka, sallad, paprika, fetaost, revbenspjall, korsbar, vindruvor och tomat. Det var en overraskning for Chrille och Brenda och mycket uppskattat.

Mata och glada gick Linn och jag for att fixa oss, sista kvallen skulle spenderas ute! Efter en snabb dusch och en tid vid spegeln satte vi av mot en av Raleighs lagenheter. Dar traffade vi killarna vi traffade vid poolen for nagon vecka sedan, vi spelade spel, snackade och hade det riktigt trevligt. Det blev sedan gang ner till Glenwood, gatan dar allt hander i Raleigh. En av killarna kande dem pa klubben och vi gick ratt in, gratis och utan legg xD Det blev en kvall utan att rora planboken och sant gillar vi valdigt mycket.Riktigt lyckad kvall som var kul, full av dans och bara allmant bra. Vi traffade 4 svenska killar, da varlden valde att visa sig liten...

Vi kom hem sent, jag packade i det sista, vagde och fixade. Klockan var halv 5 innan jag kom i sang!! Tror ni fattade varfor inget inlagg blev av ;)

Kiss / Rebecca
Raleigh, North Carolina, USA

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: mamma

Ja det var en fullspäckad och innehållsrik sista dag. Förstå att du kommer att sakna allt men nu vill vi nog ändå ha hem dig. Du är saknad!

Tänker på dig hela hemresan. Vi ses på Arlanda i morgon bitti 07.30.

Kiss

2009-08-08 @ 15:57:07
Postat av: muffinsmartin

Antar att du shoppar mkt? :D

2009-08-09 @ 18:40:19
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: muffinsmartin

Åhh va härligt jag är avis! du lovar att blogga om all a kläder när du kommer hem? :D

2009-08-09 @ 23:19:48
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0