A walk to remember.

Vaknade vid 8 idag, men lag och sma slummrade tills klockan var kvart i 9. At frukost, fixade lite och pratade med familjen hemma i Sverige genom Skype i nastan 40 minuter! Tur att det gar att ringa gratis :D Mitt lonebesked hade kommit och det blir en riktigt skaplig kosing den har manaden, ja pengarna kommer ju imorgon!! Dags for annu mera shopping, troligtvis pa lordag. Kelly pratade aven med min lillasyster Victoria, vilket bada verkade uppskatta och de pratade om ifall de skulle ses nasta sommar, haha. Ja det var vad det lat som i alla fall.

Vi bestamde oss sedan for att ta med barnen pa en cykeltur medans Linn och jag gick och sa blev det! Vi tryckte in cyklarna i bakluckan och korde cirka 5-10 minuter ivag till en a. Det blev en riktigt mysig och svettig runda i varmen, Anton var fiskskadare, och Kelly var en riktig racercyklist sa snabbt som hon korde!

Nar vi sedan kom hem sa fixade vi mat. Det blev bacon och spaggetti, en frukost enligt Kelly :P Efter lite stad och lek sa akte vi till "Harris Teeter" dar handlades mat, sapbubblor och "Ben & Jerry's".

Ikvall sa foljde jag med Linn for att kolla nar hon spelade fotbollsmatch, precis som jag gjorde forra veckan. Pa vagen dit svangde vi forbi "Target" for att kopa ett minneskort till min nya lilla kamera sa att jag kan borja fota med det. Har testat lite och det ar grymmt vilka finesser det finns, snacka om prisvard och omtyckt!
I alla fall tiol matchen nu da. Monkeys som Linns lag heter spelade bra idag, och deras supertjocka malvakt var bra!! Trodde inte jag skulle saga det men jag ar mycket forvanad ;) Laget vann med 5-4, och sista minutrarna var sa spannande! Jag bara satt och log uppe pa laktaren och var helt inne i matchen, man hade latt kunnat kastat ner en atombomb brevid mig utan att jag rort en av de fenorna och inte har.

Imorgon drar vi ivag till Wrightsville Beach med barnen! Det ska bli underbart, och nu ska jag antligen fa bada i Atlanten. Hoppas aven pa lite brand hud och mycket sand mellan tarna!

Kiss / Rebecca
Raleigh, North Carolina, USA

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: mamma

Ha en underbar dag vid havet. Sola och bada lite för mig också.

Love you!

PUSS

2009-07-24 @ 22:32:35

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0