All boys like Swedish girls!

Blev vackt av Kelly imorse nar klockan var halv 9, gick da till lekrummet för att kolla SpongeBob Squerepants pa tvn. Efter ett tag hörde jag knackningar fran Antons rum och gick dit dar jag mottes av en overlycklig Anton i ett nystadat rum! Aw so sweet :) Det blev sedan lite ritande tills barnen blev hungriga och jag fick gora frukost at dem.

Vid 12 akte jag och Linn till Frankies, en stor stor stor stor spelhall med massa massa massa different things to do! Dar traffade vi Linns basta kompis Katarine fran Danmark som aker om en vecka och hennes AuPair-föreningskompisar. Vi grupperade upp oss och Matilde som tar over efter Katarine, en Tysk tjej, jag, Katrine och Linn gick runt och slosade pengar och hade det fun :)

Efter det blev det att aka förbi Target, en big affar som saljer allt, och da menar jag ALLT!! Ar det natt amerikanerna ar stolta over sa ar det Target ;) Sedan brummade bilen ivag till Katarines hus som var really huge, bigger than that I live in, vilket jag trodde var omojligt xD Dar traffade vi en massa tjejer fran hela världen, ja alla var AuPairer förutom jag... En sak ar i alla fall saker, jag blev kar i deras toalett!!!

Nu ikvall har jag kollat film med familjen Berg och Kelly liggandes i knat. Efter blev det en massa lek och flygande barn innan de skulle sova. Nu ar klockan snart 10 på kvallen och jag sitter och kollar på Friends med Linn, love it!

Kiss / Rebecca
Raleigh, North Carolina, USA

PS. And don't forget; all boys like Swedish girls!!

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: Maria

svar: Hehe, tack! :D



Oj, vad roligt! Jobbar du där eller är du bara på besök hos din släkt?

Snacka om att jag är avundsjuk på dig just nu. Jag vill också åka till USA :D

2009-07-13 @ 13:54:08
URL: http://various.blogg.se/

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0