Eldflugor fast inte i tecknad film!

Idag bestamde vi oss for att aka med barnen till Monkey Joe's, ett stalle innomhus fullt med hoppborgar och rutschkanor med mera. Vi hoppade runt dar tills barnen blev hungriga och trotta, gissa om det sog i benen efter allt spring och klattrande ;) Nar vi kom hem gjordes svenska pannkakor med sylt och gradde, MUMS!

Efter lite lek och ritande akte vi till poolen for att bada, stannade dar till klockan var halv 6. Till kvallsmat gjorde Linn och jag klyftpotatis och Chrille grillade flaskfilé, vi gjorde aven en god sallad till detta. Det blev riktigt gott. Men jag kan saga att det blev en riktig lyxmaltid, for efter maten blev det milkshake gjord av Kelly och en frukttarta, avis?

Linn och jag bestamde oss for att ta en promenad nu ikvall, det blev en harlig runt inhangnaden och det var riktigt trevligt. Vi kollade in alla "slott" och snackade om allt och inget. Mitt i allt sa skriker Linn, borjar hoppa och springa och av ren instingt gor jag samma sak! Skriker, hoppar och skriker xD Samtidigt kollar jag bak for att se vad det var och det visar sig att nar Linn klev pa en kloakbrunn sa forsade det ut med massor av kackerlackor!! Usch och fyy!!

Och vet ni? Idag har jag sett de forsta eldflugorna i mitt liv! Helt arligt sa var jag nastan extas, fatta flygor som typ brinner, shit sjukt coolt :D Jag har lixom sett dom pa riktigt, inte i Lejonkungen eller Pinoccio, pa riktigt! Hmm, jag undrar hur de kan lysa...


Nu ar det dags for soffliggaande med Linn framfor Friends,
det ar ju nu mera inte sa ovanligt ;)

Kiss / Rebecca
Raleigh, North Carolina, USA

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: Malin-Hockeyfruga

låter som en supermysig dag! åh eldflygor;O

2009-07-22 @ 09:31:06
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: mamma

Idag har sommaren kommit tillbaka! Sol från en klarblå himmel! Äntligen!

Nu bär det snart iväg till jobbet för sista natten innan nästan 4 veckor semester. Härligt!

Saknar dig! Ha det underbart! Love you! PUSS

2009-07-22 @ 16:35:40

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0