Vi kallar det girlpower!

Kom precis hem fran en mysig kvall med Linn, Katarina, Matilde och en tysk tjej som jag absolut inte kan stava namnet till xD Sorry! Vi akte till "Cold Stone" ett glassbar dar de gor glassen pa plats, as haftigt! Sa man sa vad man ville ha i glassen och sa mixade dom ihop det pa en bank nar man stod och kollade pa. Grymt gott och grymt mattande.. Tur att man inte hade atit kvallsmat!!

Jag maste beratta en rolig sak! Hahahahhahahaha. Nar vi satt i bilen pa vag till glassbaren sa aker vi forbi en kille som sitter och diggar musiken i bilen, och inte sa lite heller utan han verkligen dansade medans han korde. Oj vad Linn och jag garvade, vi forsokte aven filma men det gick inte sa bra xP Vi forsokke hela tiden ligga bredvid honom for att fa se nasta rorelse och ratt som det ar sa kastar han ett oga pa oss och jag tar chansen och vinkar!!! Hahahaha, assa hans min gar inte att beskriva. Han verkligen tog sig for ansiktet och skakade pa huvudet. Han hade nog inte tankt sig att tva blondiner skulle se hans diggningar ;) Dagens basta och langsta garv!

Men nu till glassatandet igen... Efter sa gick vi in i en skoaffar dar de hade allt man kan tanka sig i skovarlden. For mig blev det 2 par, ett par laga vita converse och ett par bruna typ gladiator :) De bruna skorna var jag inte ensam om att gilla, Linn och tjejen fran Tyskland kopte likadana, GIRLPOWER!

Vet inte varfor men min dator har slutat att fungera ihop med usb-sladdar, men som tur var sa fick jag lana Linns dator for att lagga over dagens bilder! Thank you :)

Kiss / Rebecca
Raleigh, North Carolina, USA

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0