I'm a blond negga' now!

Idag sov jag till halv 10, sa underbart! Vaknade egentligen vid 8 nagonting men somnade om igen. Akte vid halv 11 till poolen med Linn, dar Chrille och barnen redan var och spelade tennis. Det blev en hel del solande och badande, Linn och jag drog aven pa ett litet traningspass i vattnet. Ja ni ska veta att det ar jobbigt att springa i vatten och att det ar svart att gora armhavningar under vatten! (plus att det sista inte gav nagot) Antligen har jag fatt ordentligt med farg pa kroppen, jag ar bruuun!

Vid 3 akte vi hem for att ata lite och fixa oss innan varan stadstripp till ett kopsenter vid namn nagonting :P Vi borjade med att aka forbi elektronikaffaren "Bast Buy" dar jag bestallde en kamera, kan informera om att de ar nogot billigare i usa! Troligtvis kommer den den 25e :)

Vi gick sedan over gatan till banken dar Linn bara skulle gora ett kontoutdrag for att veta hur mycket hon hade att rora sig med. Det konstiga var att det stod pa minus och Linn blev orolig, hade hon handlat for sa mycket verkligen? Vi akte hem for att kolla kontoutdag och det visade sig finnas massor pa kortet som Linn inte hade kopt, hon tyckte det var konstigt men vi akte i alla fall till shoppingcentret.

Det spenderades pengar i affarer som "Forever21" och "Victoria's Secret" med mera. Jag kopte:
- klanning
- skjorta
- 2 diadem
- kort jacka
- jeanskjol
- 3 par trosor
- nagellack
- svart vast

Har aver sett en guess-vaska som jag ar in love with, men det far bli nagon annan gang ;) Forhoppningsvis innan jag aker hem! 2 tjejer kom aven fran och beundrade min kjol jag hade pa mig, snacka om att kalla sig stolt! Forresten sa ar den fran "Monki" in Sweden, wihu.

Efter 4 timmars shoppande och fonstershoppande sa akte Linn och jag forbi "Harris Teeter", mataffaren... Dar koptes persika och troligtvis den godaste Ben and Jerry's glassen ever! Val hemma sa pratade Linn med Chrille om bankkortet och han fattade genast att det var kopierat! De ringde for att sparra det och forhoppningsvis ordnar sig allt. Det blir i alla fall ett nytt bankkort.

Kvallen spenderades sedan med Linn framfor filmen Step upp. Tror den absolut platsar bland topp 3 av filmer om ni fragar mig ;) Och killen i huvudrollen bland topp 1, oh like him!

Dags att sova, imorgon ska vi ut pa landet till ett lake house. Alltsa ett hus vid en sjo, om ni nu inte fattade det.. Mys!

Kiss / Rebecca
Raleigh, Nort Carolina, USA

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0