Jag fixar allt!

Igar nar jag satt framfor vanner med Linn sa kanner jag igenom tandstallningen och upptacker att traden inte satt i ett av fasterna. Det var pa den enda tanden som inte satt pa sin plats ocksa!! Alltsa ar det darfor den inte ville satta sig ratt xD Jag gick ner pa toan for att forsoka fa dit den, (jag har ju faktiskt sett hur tandlakarna gor), och med lite fantasi och med hjalp av en pinsett sa; klick, sa satt den dar :D Nu idag nar jag vaknade sa varkte det i framtanderna, den har tanden vill ju komma fram nu!! AJ, men jippi!! Haha :D

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: mamma

Din lilla fixare! Bra jobbat!

PUSS

2009-07-23 @ 00:19:28

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0