Jag ska koka.

Simlektion med barnen imorse och idag slapp vi faktiskt regnet. Himlen var klarbla och solen sken starkare an starkast, det kan inte bli battre! Har aldrig druckit sa mycket vatten i hela mitt liv som jag gjort under dessa dagar har. Dar (vid poolen) satt vi och at korsbar och vattenmelon, fatta mysfaktorn ;) hehe. Nar vi kom hem var vi enda jatte hungriga och vi gjorde mat, det blev en ihopmix av rester ifran veckan.. Gott!

Nagot jag fatt testa idag ar applebitar med jordnotssmor!!!! Det later disgusting i know, men det va faktiskt gott xD hahaha, later helt weird men sa kan det vara.

Klockan ar 2 och nu ska vi till poolen och steka, tankte aven ta med mig kameran sa ni far se lite hur jag bor och har det ;) Just nu ar det 30 grader varmt, sa lite färg hoppas jag aven fa!



Kiss / Rebecca
Raleigh, North Carolina, USA

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0