10 PARODIER PÅ LÅTAR!

Jag kan verkligen inte komma på nåot vettigt att göra just nu. Ligger här i sängen och hostar och hostar. Ingen i familjen är hemma, pappa är på jobbet, systrarna i stallet och mamma i affären. Jag har bett henne att köpa hem glass eller någonting till mig, sånt är ju tillåtet mitt i veckan om man är sjuk. Jag har varken feber eller ont i halsen, jag har aldrig varit förkyld utan att ha haft ont i halsen förut... Känns mysko. Allt sitter långt nere i bröstet istället, både det onda och hostan. Det är jobbigt att vara sjuk, ja usch ja!

Nu har jag fördrivit den vackra och soliga dagen i sängen med igendragna persienner.. UNDERBART! Nu tycker jag verkligen synd om mig själv. Därför har jag tröstat mig med filmer och parodier på låtar som jag hittade på youtube.com, jag tänkte dela med mig av dem här:



1. IF I WERE A GIRL - ORGINAL AV BEYONCE


2. I GOTTA FEELING - ORGINAL AV THE BLACK EYED PEACE


3. JUST A ZOMBIE - ORGINAL AV TAYLOR SWIFT


4. BEAUTIFUL - ORGINAL AV CHRISTINA AGUILERA


5. GLITTER PUKE - ORGINAL AV KE$HA


6. OTHER SPACE - ORGINAL AV LADY GAGA


7- TRANSLATION - ORGINAL AV SHAKIRA


8. CRACK PIPE - ORGINAL AV AMY WINEHOUSE


9. FERGALICIOUS - ORGINAL AV FERGIE


10. BAD GRAMMAR - ORGINAL AV TIMBALAND

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: Mari

En del av dessa är så otroligt klockrena! :D Man skrattar hur mycket som helst till vissa av dom, medan andra är lite mindre bra.

Ha en bra dag!

2010-04-13 @ 18:15:16
URL: http://coventina.blogg.se/

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0