Det blev ju bra till slut.

Drog som sagt till Joar med Vänskä och det var trevligt, såg bara en film, the eye och jag måste säga att den var riktigt bra! Fick även sms av Carro som skyllde på att inte ha några pengar i mobilen och att kvällen blev konstig och helt oplanerad, med en massa förlåt och att hon önskade att jag träffat henne ikväll och så. Vet inte vad jag ska tro men jag har bestämt mig för att skita i det hela, kanske bara berätta att jag är jäkligt besviken. It's all done and soon gone, I guess.

Nu vet jag inte om Carro L och Dejan strax tittar in hos mig, blir väl mer film då antar jag eller kanske bara en massa prat. Vilken söndagskväll. Helt kaotisk men den blev ju bra till slut. Pussen.


Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0