En dröm jag hade.

Jag berättade ju för någon dag sedan att jag hade drömt så himla jobbigt på natten, och det var verkligen världens mest irriterande dröm! Ni ska få höra:

Jag var kissnödig, verkligen jättekissnödig i drömmen och gick därför på toaletten, skönt tänkte jag. Men så fort jag kissat klart så var jag jätte kissnödig igen, ni vet så det känns som att kissblåsan ska sprängas vilken sekund som hellst men att man är så kissnödig att man ändå kan hålla sig liksom, hahahah! Jag gick självklart på toaletten igen men även denna gång blev jag kissnödig direkt efter, jag kom ihåg att jag var väldigt förvirrad och irriterad. Va fasen var problemet? Jag gick på toaletten igen men blev kissnödig direkt igen, usch! Sen vaknade jag och var kissnödig som satan! Jag hade alltså drömt att jag var kissnödig eftersom jag var det i verkligheten och därför gått på toaletten i drömmen, det var därför det inte hjälpte hur många gånger jag än gick.

Det är konstigt vad man drömmer ibland!


Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: roos

Tur du inte kissa på dig då haha :)

2010-04-09 @ 10:42:20

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0