Fotboll och sånt.

Igår när jag var på väg hem från högskoleprovet så smsar Linus och bjuder in oss på grill och fotbollskväll hos Hellman, en favorit i repris alltså. Jag tog med mig Fia och Carro, och resten fixade killarna. Vi blev inlindade i halsdukar, Barcelona-halsdukar så det är tydligen dem vi hejar på nu!


Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: Freddie

hur har du det idag?

2010-04-12 @ 09:10:54
URL: http://freddiehigh.blogg.se/
Postat av: Oj hej

jag föredrar att vara anonym. gick in här av en slump´. den killen till höger är ett äckligt litet pedofilsvin, bokstavligt talat. och om du visste bättre skulle du inte umgås med honom mer kan jag inte säga !

2010-04-12 @ 17:10:37

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0