Härliga vårjackor.


ASOS.COM

Dessa jackor skulle jag absolut kunna tänka mig, skitsnygga hela bunten. Gillar de två översta mest men kanske ändå den militärgröna bäst av dem, i alla fall i färgen. Vad sägs som den jackan högst upp i militärgrönt, tror den skulle bli perfekt! Dock var ju den som redan är militärgrön snygg...... Det är en jacka i den färgen jag velat ha ett bra tag men jag har inte hittat någon snygg än, eller jo nu.. Jag är dock för feg för att beställa internationellt, vad händer om den inte skulle passa eller sitta snyggt liksom? Det känns för farligt och krångligt haha, chicken!

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0