Kacklande får.

Mår piss, har lusläst ELLE-tidningen, dreglat efter snygga kläder som kostar lika mycket som flera kilo gult och sett allt för snygga människor. Orättvist! Här ligger jag i sängen, ser ut som skit och känner mig för tillfället inte allt för fräsch. Har utnyttjat Tom en stund nu med eftersom jag har blivit allt för uttråkad under min dag i sängen.. Jag klarar inte av att vara sjuk mer. Jag har pratat om kacklande får som är blå, fast i vissa fall gröna ifall de käkat för mycket tomater.. Ni hör själva, inte bra Rebecca! Jag är helt virrig, ord tagna från Tom, men några skratt har vi fått oss i alla fall.

Nu ska jag sova.. Ska försöka ta mig till skolan imorgon, fy för att vara hemma. Jag ska till skolan och glömma bort att jag är sjuk, visst går det? Klart det går, eller.. GODNATT LOVERS

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0