Påskmiddag och en okunnig syster.

Hahahahahha min syster vet inte hur det sert ut när det kokar... Vad ska man säga? Ja vad ska man säga? Sitter här på sängen i mitt rum, mitt förbättrade rum. Lite grann i alla fall. Har städat och hållt på i 3 ½ timme, jag är helt slut i huvudet och alldeles lam i kroppen, usch. Rummet är långt ifrån färdigt men det är typ en 3e del av sakerna som var på golvet från början. En förbättring som sagt.

Om en timme kommer släkten för påskmiddag. Jag ska äntligen få träffa min lilla kusin Hanna för första gången, spännande! Har bara sett kort på henne men hon är så gullig. En liten plutta, haha!

Nej nu ska jag byta om och fixa till mig lite. Kvällen blir lugn, och jag ska inte göra någonting vad jag vet. Det brukar ju dock kunna ändras rätt snabbt. Vi får se!

Kramar och sånt.

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0