Shopping med lillsyrran.

Igår eftermiddag fick jag för mig att jag skulle in till stan. Frågade först mellansyrran om hon skulle med och det skulle hon ju, först. Sedan blev hon som en sur godis och skulle absolut inte med. Frågade då lillsyrran som blev överlycklig! Jag fick övningsköra in till stan och så gick vi mot butikerna för att kolla och kanske handla. Vi hann bara till Ur och Penn och Monki innan de stängde... Ingen av oss köpte någonting men jag lade undan en beige kofta på Monki.

Vi tog sedan bussen till Ingelsta där vi kollade runt på Glitter, Gina Tricot och H&M. Här blev det dock lite shoppande.. Jag köpte ett linne som var jätte utskärt i armhålorna och en oversize rosa t-tröja på Gina och på H&M köpte jag en kort, svart t-tröja och två spetstrosor. Victoria köpte ett par hängselbyxor, kortbyxor, i jeans.

Jag kände mig riktigt modig som visade mig offentligt i mitt kycklinggula hår. Jag fick lite blickar men det måste ju varit för att jag var så snygg? Hahaha.


Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0