Skaffar mig något att göra.

Jag har inget att göra, eller det har jag ju egentligen men det är saker jag inte vill ta tag i just nu. Skjuter fram det till ikväll, skolarbetet alltså, och tar en löprunda med hunden. Det är sååå behövligt eftersom det va 2 veckor sedan jag sprang på grund av min äckel förkylning, en fet knytnäve borde den få ifall en förkylning kunde ta emot smällar.

Har precis ätit, ris och kyckling med nån jordnötssås stod på menyn, gott och väldigt detoxvänligt! Jag har faktiskt inte sovit bort denna studiedag vilket är bra, jag har varit på Ingelsta och lämnat CVn i olika butiker, jag jobbar allt för lite på Intersport just nu..

Men som jag sa, NU löprunda med doggie.

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0