Svar på kommentar.

Patricia om Extra glitter och glamour!:
Sjukt snyggt! Gjorde det inte ont? Haha, jag har inte vågat göra det för att jag hört att det gör jätteont. Gjorde du hos en riktig piercare eller på ett vanligt ställe där man tar hål i öronen? Och vad kostade det? :) Blev jättesugen nu!
SVAR: Jag gjorde det hos en vanlig frissör och de använde sig utav pistol, precis som när man tar hål i öronen. Det är dock inte många frissörer som gör det men kan tänka mig att det gör mindre ont med pistol än nål. Jag tyckte inte att det gjorde så ont, det gick så fort. Klart det kändes men jag var beredd på att det skulle göra jätte ont så jag blev glatt överraskad av den lilla smärta jag fick. Jag betalade 150 kr! Lycka till.

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: Iza

Vilken frisör gick du till? Har nämligen kollat runt lite men inte hittat nån som vill göra det :P

2010-04-29 @ 20:11:33
URL: http://izaaa9.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart tog du den? Vilken frisör? :) assnyggt förresten!

2010-04-29 @ 21:09:45

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0