Trevlig kväll/natt.

Vad var det jag sa? Inget blir någonsin som man tänkt sig, haha. Skulle bara tagit det lugnt igår ju men så kommer Kristoffer och tycker att jag ska ta med mig någon för att åka till Finspång och träffa han och Tom. Efter väldigt väldigt mycket hit och dit så slutade det med att de där mupppojkarna och även Jessica som jag lyckades locka på kom till mig.

Jessiga kom till mig vid 8 eller någonstans runt där och vid halv 10 åkte vi två in till stan för att möta upp äggskalleborna. Allt för att de skulle slippa att vänta själva i stan i 40 minuter. Vi satt inne på tågstationen och fick sällskap av Sky och Robbin tills det var dags att ta bussen tillbaka hem.

Väl hemma blev det att trängas i min säng och se på film, eller många filmer. Klockan halv 5 stängde vi av sista filmen och jag tror vi alla var ganska övertrötta med tanke på allt garv under kvällen. Vaknade sedan halv 10 och gick upp och åt frukost innan killarna drog, Jessica stannade kvar ett tag men är nu hemma och själv sitter jag här.

Ne nu är det dags att dra ut med hunden och springa! Kanske träffar jag på Påskharen i spåret?


Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0