Galen och fullkomligt extas.

Skola klockan åtta på morgenen bårde vara förbjudet, faktiskt. En timme senare och jag skulle konsentrera mig mycket bättre på just den föreläsningen, det är säkert, då är huvudet med i svängarna. Men jag överlever, det är det viktigaste, jag klarar av det och jag måste stå ut med det, det gör jag också. Kände bara för att klaga.

Skolan slutade 10.45, inte fel, nu slutar vi klaga och ser det possitiva i det hela. Nu är det ju dock så att jag går på en skola där sluta inte menas med sluta eftersom vi bara har föreläsningar för att få reda på lite fakta och vad vi ska göra för att sedan kunna jobba med uppgifterna den "lediga" tiden. Det är bra.

Jag, Linnea och Emelie slet riktigt svettiga, nästan. Vi började jobba med vårat UF-företag - Love my bag - som kommer bli något gigantiskt och fullkomligt genialiskt. Vi stannade kvar på skolan till efter lunch, sen drog vi ut på stan, först drog vi förbi Slitage där Carl jobbar, typ en av världens snyggaste killar, min blivande man, hjärta, hahahahah ni fattar hinken. Han är från och med nu vår rådgivare och kommer hjälpa oss med företaget och få det att funka med tips och idéer med mera. Sedan blev det dags att göra marknadsundersökning, 111 stycket svarade på detta papper vi sprang runt med i handen.. Skönt att vi fick det gjort, vi avslutade det med en fika, en smoothie / is chai-latte. Härligt, mysigt, underbart.




Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0